reede, 9. aprill 2010

Karuema teeb oma perele sööki vaid eesti lihast

Nüüd on elu läinud pöhimötteliseks. Möni nädal tagasi osalesin Rimi reklaamikampaanias. Kuid täna keeldusin pöhimötteliselt. Sellepärast, et tunnen end solvatuna. Tean paljusid pöllumehi, kelle töö oma igapäevase leiva väljateenimiseks on sadu kordi raskem kui kellel iganes meist. Ei saa nad minna puhkusele, kuna lehm ei ole söögita ja lüpsita need nädalad kui peremees löunas peesitab. Ei saa ta isegi maalt linna, ilma et ei peaks kiirustama lüpsi vöi loomade söötmise ajaks tagasi. Rääkimata selle loomakasvatuse töö füüsilisest poolest. Olen seda kunagi koolivaheaegadel ise kogenud ja tean täpselt, mis see on ja kuidas see tundub.
Seepärast, kuigi olen seda alateadlikult kogu aeg teinud, siis nüüd deklareerin protestiks Rimi keti otsusele eesti liha mitte müüa: mina teen süüa ainult eesti lihast. Loll jutt see Rimi meeste jutt kvaliteedist. Köik tervisliku toitumise asjatundjad kirjutavad alla väitele, et lähiümbruse toodang on inimorganismile köige vastuvöetavam ja tervislikum.
Ja lisaks see sotsiaalse vastutuse pool - ma olen hämmastunud, et täna, xxi sajandil, kui köik firmad üksteise vöidu tahavad klinte meelitada oma sotsiaalse vastutustundlikkusega, julgeb üks hiigelbränd avalikult ja valjuhäälselt ennast nahhaalse ja sotsiaalselt vastutustundetu ebardina esitleda. See peab ikka ülbus ja hoolimatus olema. Kas Rimi juhid oma otsustamisel töesti arvavad, et eesti ühiskond on nii lontis ja saamatu, et sellise mönituse alla neelab?
Mina igatahes Rimisse enam ühtegi senti ei vii, samuti Säästumarketisse. Ja oma pere toidulauale ostan nüüdsest veelgi hoolikamalt ainult ja vaid kohalike tootjate kaupa.

Tule ja toeta meie oma eesti pöllumeest ka Näoraamatus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar